Veelgestelde vragen

Hoe kan ik klant worden bij Amazing Oriental?
Aanmelden is uitsluitend mogelijk voor zakelijk klanten die staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Voor de registratie vragen wij een geldig KVK-nummer en BTW-nummer.

Hoe registreer ik mij als klant bij Amazing Oriental?
Als je voldoet aan bovenstaande voorwaarden, heten we je van harte welkom als klant van Amazing Oriental. Na registratie op onze website controleren wij de opgegeven bedrijfsgegevens zorgvuldig. Zodra deze zijn goedgekeurd, ontvang je een e-mail. Hiermee krijgt je toegang tot onze website en profiteer je van de voor jouw geldende prijzen.

Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar ben iets vergeten toe te voegen. Is het mogelijk om dit alsnog te doen?
We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn en helpen je graag verder. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om te kijken of een toevoeging aan je order nog mogelijk is. Zij doen hun uiterste best om je te helpen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, het is niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Wat is de minimale orderwaarde van een bestelling?
Voor bestellingen via onze B2B webshop geldt een minimale orderwaarde van €450. Dit stelt ons in staat om efficiënt en kosteneffectief te leveren aan bedrijven in de horeca en detailhandel. 

Ik zie geen prijzen bij de producten. Hoe kan dit?

Onze prijzen zijn alleen zichtbaar voor klanten van Amazing Oriental B2B. Zorg ervoor dat je bent ingelogd in je klantaccount of registreer jezelf als klant om een nieuw account aan te maken.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Op welke manieren kan ik betalen?
Er zijn verschillende betaalmogelijkheden. Je kunt onder andere betalen met iDeal, Paypal, Alipay of WeChat.

De geleverde producten zijn (deels) beschadigd of komen niet overeen met mijn bestelling Wat nu?
Bij Amazing Oriental doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je zending in uitstekende staat en zoals besteld aankomt. Mocht er echter iets mis zijn met de inhoud van je pakket of pallet, naam dan binnen 3 werkdagen na ontvangst contact met ons op. Bij voorkeur door een e-mail te sturen met daarin jouw ordernummer naar b2b@amazingoriental.com.

Scroll to top